Пользователей:
36 от 22 01 24
Гостей:
8475 от 20 11 25
Больше всего посетителей было 8492 , от 20 11 25
Смотрите видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт в качестве веб-приложения на домашнем экране.
Примечание: Эта возможность может быть недоступна в некоторых браузерах.
это да, бывают еще и ILS (поворотные) но бывают и обычные галогенные. давайте проверим, VIN в студию...Говорят, на w211 только БИ и бывает. В любом случае, по вину - биксенон, да.
This is a bit off topic but I just replaced the original OEM bulbs that came from the factory with the newest Osram OEM bulbs. All the new E Class (W212) built after Jan 1st 2011 with the factory bi-Xenon active system (P2 option) now have these bulbs.
The previous Osram bulbs were not only 4300K (warmer colored) but also had less lumens (brightness.) Daimler sent out a press release last December announcing the change to the new Osram bulbs which are 5000K (whiter) and have even higher a lumen rating. Normally the higher the degree K (color temperature) then the lower the actual brightness (lumen output); e.g., the bluish 8000K aftermarket bulbs actually put out less light. But these are 5000K and yet with a higher lumen then the pre-2011 factory 4300K bulbs.
These new bulbs are a big improvement and are OEM (manufactured by Osram in Germany.) Beware of cheap Chinese knockoffs. If your headlamp system uses the D1S bulb (like in the later E Class models) you can retrofit the new ones (plug and play; they have the same base and coded socket pattern.) They are: Osram D1S 66140CBI. The "CBI' is the new designation. Here in the US they are distributed by either Sylvania or Philips. They are available through the dealers for an outrageous price but there is a vendor in San Francisco who has them discounted for $229 a pair. Technically they are supposed to be distributed through the MBUSA dealership network (keeping the prices high.)
It might still seem like a lot but they are expensive bulbs. And the dealers are charging a lot more. Anyway, I highly recommend switching over. It's a big improvement and you will still be 100% OEM (no CEL or overheating worries, etc..)
3 т.р за штукуПрошу прощения. Вот их страница на оф.сайте:
http://osram.com/osram_com/Consumer...eadlights/XENARC_COOL_BLUE_INTENSE/index.html
Вот как раз эти лампы и стоят штатно в w212. Наш цоколь D2S тоже есть. Стоит одна лампочка правда около 6000р. О_о
Походу злиганс или класик ,значит фары не активные,смотри там есть несколько их вариантов.Когда начались проблемы с моими то-же думал купить ,но почитал американский форум про них и оказалось что депо говно.Многие плюютьса.Хороший свет был только год.Но смотрятьса конечно кашерно!У меня машка тёмно синяя потому то-же хотел первый вариант.
Купил 2 битые фаты и номенял линзы.Депо первые.ну и какие в итоге поставил?
а депо это которые?
фоток бы где они на машине...
Фенподайдёт любой,просто какой был на работе таким и пользовался.Герметик любой подойдёт ,только надо выберать термо и водо стойкий.Средство от запотевания для лобовых стёкол автомобилей.Стар пользовал для "прописки" новых линз.
я брал прозрачный в тюбике, все норм- главное непожалеть герметиканемогу найти герметик чёрного цвета, чтобы был термо водостойкий неподскажите какой вы использовали?